fredag 19. september 2014

Student igjen! - Smart Læring MOOC

Så er ein student igjen... Denne hausten tek eg eit nettstudium kalla "Smart læring" på NTNU. Studiet er organisert som ein MOOC, det vil seie at studiet er heilt nettbasert og all undervisning og alle oppgåver blir formidla gjennom ein læringsplattform. Det er over 1000 studentar på dette studiet og her er mange å lære mykje av når det gjeld god bruk av IKT i læring.

Studiet handlar i grove trekk om korleis ein kan bruke digitale tenester generelt og sosiale medium spesielt i læring. Skulane har brukt IKT i større eller mindre grad i ei årekke, men måten ein legg opp læringa på er etter mitt syn ikkje så godt tilpassa teknologien. Målet mitt med studiet er å få fleire gode døme på korleis god bruk av sosiale medier kan gi auka læring, først og fremst i skulen, men også for min eigen del.

Studiet har ulike arbeidskrav eg må gjennomføre og derfor vart det på tide å blåse støv av den gamle bloggen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar